עינת קליש בנאומה הראשון בעירייה: "ננהיג מערכת מקצועית ולא אישית"

    איתי גדסי No Comments on עינת קליש בנאומה הראשון בעירייה: "ננהיג מערכת מקצועית ולא אישית"

    ראש עיריית חיפה הנכנסת עינת קליש, נאמה לראשונה באולם מועצת העיר, על הנהגת בעיר בשנים הקרובות תחתיה, לדבריה, היא לא מבזבזת זמן וכבר ניגשה להתעסק בבעיות הגדולות: "רק אתמול התקיימה ישיבה ארוכה בוועדה המחוזית, על תכניות שלהן השלכות עצומות על שדה התעופה, פארק הקישון, והתעשיות במפרץ. במקום לעסוק בהקמת הקואליציה"

    העיר חיפה
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית חיפה הנכנסת, עינת קליש, נאמה לראשונה מאז נכנסה לתפקידה באולם מועצת העיר, אל מול חברי העירייה. בדבריה סקרה קליש את התכנון בשינוי העיר איתו היא תוביל את העיר בחמש השנים הקרובות "זה לא יהיה קל ופשוט" היא ציינה.

    מדבריה של קליש: "חיפה עברה בחודש האחרון טלטלה פוליטית גדולה. ייקח זמן לא מבוטל לעכל ולהבין את המשמעויות שלה. עשרות אלפי תושבים ביקשו לראות שינוי בעירם האהובה. מדובר במספר גדול ומפתיע, וגם חסר תקדים.

    קיום פגישות דחופות מהיום הראשון: "באופן רישמי, אני מכהנת בדיוק שבוע בתפקיד. חלק נכבד משעות היום שלנו, שהן גם שעות העבודה, הוקדשו למפרץ חיפה. בשבוע האחרון קיימנו פגישות רבות ברחבי הארץ, עם הגורמים הרלוונטיים במשק ועם בכירי המערכת הפוליטית. הם מתחילים לשמוע צלילים אחרים מחיפה.

    תהליך השינוי לא עומד להיות קל או פשוט, ואנחנו נצטרך עבורו את כולכם. חברי קואליציה ואופוזיציה, ימין ושמאל. כולנו".

    מפרץ חיפה: "רק אתמול התקיימה ישיבה ארוכה בוועדה המחוזית, על תכניות שלהן השלכות עצומות על שדה התעופה, פארק הקישון, והתעשיות במפרץ. במקום לעסוק בהקמת הקואליציה, במקום להקדיש זמן ללימוד המערכת העירונית, היינו עסוקים במפרץ חיפה"

    עוד הוסיפה קאליש: "אתמול, לשמחתנו, בקשותינו נענו. זו בשורה מעודדת, גם אם היא זמנית. מחכה לנו עבודה קשה. כפי שהבנתם, אנחנו לא חוששים מעבודה קשה".

    אי אפשר להוביל מהלכים ? "בשנים האלו התמודדתי לא אחת עם ספקנות. היו שתי סיבות עקריות: הראשונה היא ש"אי אפשר להדיח ראש עיר מכהן", והשניה היא ש"היי, זאת חיפה, אי אפשר להוביל מהלכים גדולים בעיר שלנו".

    "מצד שני – בנושאים רבים, אנו צריכים להגדיר מחדש את חוקי המשחק – בעסקים, בבניה, בתחזוקה, ולסיים באופן חד וחלק את עידן האי-בהירות. אנחנו ננהיג מערכת עירונית שמנוהלת באופן ענייני, מקצועי, ולא אישי". קאליש סיימה באומרה: "אני נשלחתי הנה, לכיסא הזה, כדי לחדש, לשקם ולהבריא את חיפה. גם אתם".



    0 תגובות